📦 Využijte dopravu zdarma s Českou poštou nad 499 Kč.
Mizu představuje značku, o které by měl rozhodně vědět každý milovník outdooru a dobrodružství, který se snaží žít co nejvíce ekologicky. Produkty této značky jsou totiž stylové, funkční a také poměrně ekologické.
Lahve na pití, termosky, hrnky, ale i termohrnky či brčka – to vše (a mnohem více) najdeme v nabídce značky Mizu.
 
Všechny produkty Mizu jsou bez BPA a dalších škodlivých látek. Před plastem či hliníkem dává Mizu přednost tzv. 18/8 potravinářské oceli a sklu. Tato potravinářská ocel se běžně používá v pivovarství či vinařství, zároveň také nijak nemění chuť nápoje (s kovovou chutí se tedy rozlučte). Označení 18/8 pak znamená, že materiál obsahuje 18 % chromu a 8 % niklu. A zapomenout nesmíme ani na stopu na životním prostředí – ocel je materiál, který je možné recyklovat.

Zpátky na začátek

Zakladatelem společnosti Mizu je Jussi Oksanen – olympijský sportovec a také profesionální snowboardista, který se tomuto sportu věnovat celých 18 let. Jussi si na své konto připsal 7 medailů z X Games a je všeobecně známý jako jeden z nejlepších backcountry snowboardistů všech dob. Nápad na založení značky Mizu se zrodil v roce 2008 – v době, kdy Jussi natáčel na Aljašce film o snowboardu.
Právě zde se shodl se svým přítelem, filmařem Bradem Kremerem, že jejich cesty jsou spojeny s poměrně výraznou ekologickou stopou – především co se týče plastových lahví na jedno použití. Jussi se tehdy proto rozhodl hledat lahev, která by splňovala jeho potřeby, zároveň se dala opakovaně použít a také zapadala do jeho stylu. Jeho hledání však nemělo šťastný konec – co Jussi hledal, to bohužel nenašel. To ho zavedlo k nápadu na založení vlastní společnosti, která by tuto mezeru na trhu zaplnila. Krátce na to proto vznikla společnost Mizu.

S ohledem na přírodu

Již prvotní myšlenka pro založení společnosti v sobě nesla notnou dávku ekologie. Planeta je však pro značku důležitá i v současnosti. Mizu proto podporuje organizace, které se zaměřují na ekologii. Mezi takové nadace patří například nadace Roba Machada, která se zaměřuje na vzdělávání dětí v souvislosti s ekologií (například problémy související s množstvím plastu v oceánech).
Zobrazit filtr produktů
Magazín články
Jak vybrat vodní filtr do přírody, na cesty i do rizikových oblastí: praktický průvodce
Doba čtení: 6 minut2. července 2025
Jak vybrat vodní filtr do přírody, na cesty i do rizikových oblastí: praktický průvodce
Dobře zvolený filtr na vodu vám ulehčí cestu, sníží rizika a vyřeší situace, kdy na čistou vodu nemůžete spoléhat. Ve čtyřech krocích popisujeme, jak vybírat podle prostředí, aktivity i účinnosti – včetně konkrétních typů filtrů, jejich výhod a vhodnosti pro různé podmínky.
Vyberte si správnou karimatku: Jaké typy existují a kterou zvolit?
Doba čtení: 6 minut24. února 2025
Vyberte si správnou karimatku: Jaké typy existují a kterou zvolit?
Správně zvolená karimatka je naprostým základem spolehlivého vybavení do terénu. V tomto přehledném srovnání se zaměříme na odolnost, izolační vlastnosti i komfort jednotlivých typů a poradíme vám, jak vybrat ideální model do náročných podmínek – ať už pro službu v ozbrojených složkách, výcvik, nebo outdoorové aktivity včetně delších treků nebo kempování v extrémních podmínkách.
Carinthia: oblečení a vybavení do extrémních podmínek!
Doba čtení: 6 minut15. listopadu 2024
Carinthia: oblečení a vybavení do extrémních podmínek!
Rakouská značka Carinthia je globálním lídrem a trendsetterem na poli vojenského a outdoorového oblečení a vybavení, určeného do extrémních a arktických podmínek. Těžiště jejího úspěchu leží v neustálém posouvání se vpřed a využívání pokročilých materiálů a technologií, jako je třeba legendární zateplení G-LOFT® nebo revoluční technologie Loftshell®, která zajišťuje výjimečný komfort i při náročných aktivitách. Vyzkoušejte i vy vybavení, které vyvinuli profesionálové pro profesionály!
97% zboží skladem
Garance vrácení peněz
Filtr
Dostupnost
Cena
Barva
Hmotnost
kg kg
Objem
l l
Materiál